August 2024
Curriculum Vitae
Erhvervserfaring:
Kreativ fyr med noget på hjertet med et åbent og nysgerrigt mindset.
En teknisk dygtig og sikker afslutter på mange typer af opgaver.
Min digitale / offline baggrund er rundet af reklamebranchen til inhouse marketing på globale brands. Visuel og konceptuelt stærk. Solid indsigt i og erfaring med digital strategi, annoncering. De seneste 10 - 11 år med 360 graders fokus på retail marketing hos
Design Eyewear group, DK Company og REDGREEN. Spænder bredt lige fra Digital Grafisk Design / ADér, SoMe, Ads, SEO, WordPress til photo direction og styring. Premiere Pro - Adobe XD. God til at få ideer og leve det ud. Naturlig digital forståelse op mod analyse og valg af kanaler, og kan derfor tænke ideer og koncepter indenfor / på kanten af rammen.
Elsker at sige “JA” Form uden indhold er ikke mig. Respektable overfor alle og MEGET god til samarbejde.
Design Eyewear Group
Jan. 2023 - 2024
Design Eyewear Group, Art Director / Digital Grafisk Designer, Photo direction, grafisk design, idé- og konceptudvikling, billedbehandling og videoredigering. Butiks-kampagner. Web: XD-designs. 360 grader omkring 7 brands. Afslutter, Grafiske kataloger, magasiner til tryk - fra opsætning til rentegning.
EDGE-TEAM
Nov. 2020 - 2023
EDGE-TEAM, Digital marketing, grafisk kommunikation, kampagner, koncept og ide, video, Klipper og filmer. Web: WP, Elementor, XD-designs. Opstart af E-Learnings portalen, SoMe, annoncering og en masse WordPresss opdateringer, landing sites
DK COMPANY
- BLEND
2012 - 2020
BLEND, Mens wear, young fashion, Urban Jeans Brand,
Art Director / Grafisk Designer
Total -Ide, design, concept, dna, storytelling, Photo direction,
eksekvering af udtryk på mange platforme. Udvikling af B2B NewsLetter i samarbejde med salg og dertil tekstforfatter samt mindre tekstløsninger. 360 grader omkring dette Brand, kreativ ansvarlig. Bred digital forståelse, digital fokus, content, kampagner, App-design, Web-design, bred event tilgang. Har arbejdet både Offline / Online. Løbende udvikling af website. Total design og brugerdesign af ny Blend App-løsning. Kreativ udvikler på nye concepts, udvikler på
Bus-Kampagne, DJ Martin Jensen. Grafisk produktion af materiale.
Total -Ide, design, concept, dna, storytelling, Photo direction, eksekvering af udtryk på mange platforme. Udvikling af B2B NewsLetter i samarbejde med salg og dertil tekstforfatter samt mindre tekstløsninger. 360 grader omkring dette Brand, kreativ ansvarlig. Bred digital forståelse, digital fokus, content, kampagner, App-design, Web-design, bred event tilgang. Har arbejdet både Offline / Online. Løbende udvikling af website. Total design og brugerdesign af ny Blend App-løsning. Kreativ udvikler på nye concepts, udvikler på Bus-Kampagne, DJ Martin Jensen. Grafisk produktion af materiale.
DK COMPANY- Casual Friday
2012 - 2020
2012 - 2020